Nog een week..... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Romy Feer - WaarBenJij.nu Nog een week..... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Romy Feer - WaarBenJij.nu

Nog een week.....

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

07 September 2014 | Nederland, Amstelveen

Nog een week en dan is het zover!
We vliegen naar New York en starten op Long Island. Daarna gaan we langs de kust omhoog, via Cape Cod, Boston en Portland naar Bar Harbor in Acadia national park. Dan via de White Mountains naar Adirondack ( bekend van Lake Placid) en via Kingston naar Canada. Daar verblijven we tijdens de Indian Summer in Whitney bij het Algonguin Park. Daarna gaan we genieten van de stad Toronto, de Niagara watervallen en dan rustig terug via de Hudson Vallei naar New York waar we nog lekker een paar dagen gaan shoppen en meer!

• 12 September 2014 - 10:07

Berrtwin:

Goede reis en geniet!

• 13 September 2014 - 09:42

Roel:

Ton en Romy ontzettend veel plezier!

• 13 September 2014 - 12:46

Christine:

Veel plezier. Geniet ervan en denk niet aan ons!

• 13 September 2014 - 20:33

Trees:

Romy in Kingston zijn wij ook geweest, daar hebben we geslapen in de universiteits dorm was een wonderlijke ervaring omdat we daar bijna het hele grote gebouw voor ons alleen hadden, leek een spookstad, met allemaal langegangen elke gang had ziin eigen badkamer en keuken.Wij hebben daar een boottocht gemaakt op het meer, met kleine eilandjes en huizen van de sterren..erg leuk.En in Witney zijn we ook geweest door het Algonginpark erg mooi en wijds, daar ook de moos gezien met jonkies, als er autoos aan de kant staan dan weet je ong.hoe laat het is dan staan daar de moos..nou genieten maar ik lees het wel, gr Trees