Long Island en verder - Reisverslag uit Milford, Verenigde Staten van Romy Feer - WaarBenJij.nu Long Island en verder - Reisverslag uit Milford, Verenigde Staten van Romy Feer - WaarBenJij.nu

Long Island en verder

Door: RF

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 September 2014 | Verenigde Staten, Milford

We zijn er! Na een prima vlucht met lange wachttijd bij de douane van New York (waar ook Annemarie Jorritsma in de rij stond), met een soort monorail naar de autoverhuur. Tja en wat doen mannen als ze uit auto's kunnen kiezen? Juist, de grootste kiezen. Een Dodge Durango (zie foto).
Long Island
Binnen een uur waren we bij ons eerste hotel in Islandia. Heerlijk geslapen ( het is hier 6 uur later!). Vandaag het eiland verkend; eerst een outlet bezocht (Nike, Converse, etc) en toen naar de Hamptons. Een fantastisch mooi schiereiland met nog mooiere huizen en prachtig rustig zandstrand. Lkr in het zonnetje gezeten en daarna een flink aantal kilometers gereden waardoor we nu in Milford zitten (nooit van gehoord) maar (voor de kenners) t ligt tussen Long Island en Cape Cod.
Morgen zouden we naar Boston rijden maar heel Boston is vol geboekt!! Dus nu rijden we door naar Portland voor 2 nachten. Ook leuk!
Het is hier heerlijk weer en we genieten nu al! Tot gauw weer.

• 16 September 2014 - 10:02

Erik:

Hoi Romy&Ton,
    Lekker hoor geniet er maar van lfs&grtjes

• 16 September 2014 - 18:27

Nr 15:

Met zo'n auto snel op zoek naar een weg zonder asfalt!!

• 16 September 2014 - 21:34

Ray:

toppie hoor en en mooie kleur T veel plezier en veilige miles!!!!!!!! xxxxx van ons

• 18 September 2014 - 09:03

Dick En Brenda:

Mogge vakantiegangsters, oppassen voor de state patrol in zo'n vette bak met zonnebril en uitrusten in van die mooie onderkomens. Voor de aanhouding uit gewoon blijven genieten van de omgeving....

• 18 September 2014 - 21:41

Shir :

Leuk om zo mee te beleven. Geniet maar fijn!!